Islamic Clock

Asmaul Husna

Pages

Total Pageviews

Powered by Blogger.

Monday 26 December 2011

Sharing is Caring....

Citer tuk today dan 2-3hari bercuti xde per yang menarik cuma plan tuk pg berjalan-jalan tergendala dan cancel atas beberapa sebab yang tidak dapat dielakkan.. Cuma yang menjadi menarik dan tertarik jalan tu tetap jalan cuma everyday pg visit the same palace and sometimes meet with same person. Menarik kan??
The place is General Hospital PP, meaning the same person I meet very sure the patients do the same medical checkup at the same place hehehe. Itu ler place yang sgt intresting yang dikunjungi since on saturday. My lit sis Denggi so everyday kena check blood test my roles for sure as peneman SETIA die.
Bad cikit sebab setiap hari g GH hr nie dh dapat hadiah for it (batuk dan sakit tekak)... virus dh merebak. Lucu jgk bila pagi2 dh sampai kami dua org perasan ada beberapa orang yang sama jgk kami jumpa setiap hari. Kalau aunty2 tu siap boleh sembang dah mcm dh lama kenal :) Okla setiap yang berlaku disekeliling membawa pengertian dan kesedaran sendiri.. memang mata HANYA melihat tapi biarla otak berfikir yang tersirat dengan ape benda yang kita lihat itu sebaiknya kerna membawa 1000 pengertian. Apa-apa pun doakan la batuk dan sakit tekak nie sembuh. Suara saya amat berharga seperti penyanyi jgk :p
Kesempatan nie just nk share lukisan seorang TEMAN.. Menunggu dengan sabar tuk disiapkan :)
**Selamat Malam Semua


No comments:

Post a Comment