Islamic Clock

Asmaul Husna

Pages

Total Pageviews

Powered by Blogger.

Monday 19 March 2012

Rencah Kehidupan...

Assalamualaikum dan selamat tenghari semua...

Wahhh macam penuh kesopanan dan adab :) tapi itula ajaran yang sebaikyer kita aplikasikan dalam cara hidup kita seharian. Alrite nothing much that I can write now just rasa rindu nk bercerita kat sini. Life lately nie as usual keje memang xabis, ada jer benda kena buat, task baru nk kena pg marketing assist staff marketing dan sebagainya. Personal life hurmmm menarik dan tertarik tu jer comment yang ringkas dan padat yer hehe

Memang betul la org tua-tua cakap hidup kadang-kadang indah dan kadang-kadang sebaliknya ATAU yang jarang kita dengar hidup selalu tidak indah dan kadang-kadang indah (nie special case). Tapi yang selalu jarang berlaku tu yang sangat unik dan nikmat di belakang hari lebey manis dari HONEY. Mana tidak yer kesedihan mendahului dari kegembiraan. Tuala yang dikatakan NIKMAT. Well for me, laluila kehidupan dengan penuh nikmat serta jalani jer walau apapun situasi yer.... ;)

Allah sentiasa ada bersama diri nie walau dimana saja...  Bila sebut pasal kata orang tua-tua tadi nie masa lunch ada seorang teman tegur cakap lydia nie selalu saya perhatikan makan dengan teliti serta kemas.. Ustazah saya cakap kalau orang yang makan cam gini bakal dapat suami soleh. Haaaa... jawapan yg spontan yang terkuar serta muka terkejut... Lpeas tu terus ucap Aminnnn kalu betul mcm awk cakap tu. Anyway first time dengar.. xpela memandangkan doa yang baik tu so boleh ler terima tapi dengan syarat jgn terlalu taksub plak len plak niat nanti.

Ok kepada semua students ICT yang sedang menjalani Final Exam, Good Luck and do the best!!!

Wasalam...


Rindu moments macam nie... :(



No comments:

Post a Comment