Islamic Clock

Asmaul Husna

Pages

Total Pageviews

Powered by Blogger.

Tuesday 7 August 2012

Program "Secalit Budi Seukir Senyuman"


Sempena bulan Ramadhan yang indah dan penuh dengan keberkatan serta rasa keinsafan yang mendalam, atas dorongan faktor itu semua idea tercetus bagi meneruskan ibadah amal kebajikan. Syukur ke hadrat Ilahi  (Alhamdulilah) الحمد لله program SBSS telah berakhir dengan jayanya. Ucapan sekalung tahniah buat pelajar-pelajar yang gigih berusaha sama bagi memastikan program berjalan dengan lancar. Tanpa bantuan kalian semua tidak mungkin program akan berjaya dengan jayanya :)



Harapan semoga tujuan program serta objektif dari perspektif course serta secara general as humanity telah dapat dicapai dalam diri plejar-pelajar. Penghargaan tidak terhingga juga kepada semua pihak yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam membantu program ini diucapkan ribuan terima kasih. Penghargaan khas buat:
1) Pihak kolej sendiri (Island college of Technology) Pendaftar, Pengarah Akademik, pensyarah serta staf yang terlibat yang memberi sokongan. 
2) Pihak hospital Besar Pulalu Pinang PRO Puan Nurul, Ketua jururawat Puan Linda serta staf yang terlibat. 3) Semua pihak yang menyumbang dana/yang memberi tajaan secara langsung (Tadika Nur Cemerlang) dan GPMS.

Semoga amal ibadat serta amal jariah yang ikhlas serta sifat murni kita semua dapat diterima oleh Allah SWT... InsyaAllah. Harapan semoga program seperti ini dapat diteruskan di masa hadapan :)

***BAHAGIA SERTA MEMBAHAGIAKAN

(Memberi bahagia pada individu lain itu merupakan kebahagiaan yang tidak dapat diungkap :) )












4 comments:

  1. congrates to Lydia and the students as well... hope this event will inspire students to be a better person......

    ReplyDelete
  2. event ni very happening n meaningfull..congrate!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Puan Ainie... oppsss !!! thanks sbb support dan memeriahkan majlis pada hari event. Lebey penting menjadi KETUA JURI bg pertandingan mewarna :)

      Delete